بیا تو ببین چه خبره؟
نوشته شده در تاريخ شنبه 27 آبان 1391برچسب:, توسط ابوالفضل نجاتی |

عشق من

عشـــــــــق .... یعنی ...



کوچک کردن دنیــــــــــا ....



به اندازه یک نفـــــــــــر ....



و بــــــــــزرگ کردن یک نفــــــــر ....



به اندازه دنیـــــــــــا...

 

.


دلــــــــــــــــــــــــــــم تنــــــــــــــــــــگه

دلم تنگه صدای خنده هاته

اسیر پر کشیدن تو هواته

دلم تنگه نذار تنها بمونم

توی غربت به یاد تو بخونم

دلم تنگه عزیزم دوره چشمات

از اون دستا و اون هرم نفس هات

دلم تنگه نذار بی تو بمونم

که سرده کوچه من بی آشیونم

دلم تنگه نذار عشقم بمیره

جدایی یادتو از من بگیره

دلم تنگه گلم بی تو نفسهام

چه سنگین و چه سرده توی شبهام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.